Konkurs

Klinij TUTAJ aby przejśc na posta z konkursem. Zapraszam serdecznie na konkurs na tym blogu, w którym osobiście sama biorę udział ;d

czwartek, 2 sierpnia 2012

Pierwsza.

Hej.
Jestem Patrycja i postanowiłam założyc tego bloga. O czym on będzie ? Dosłownie o wszystkim. Będę pisała trochę z pamiętnika, wstawiała swoje zdjęcia, moda, kosmetyki, sport, gwiazdy. Po prostu wszystko co mnie interesuje. Wiem, że ta notka jest do niczego, ale to nic. Pierwsza zawsze tak wychodzi, przynajmniej mi.
Coś o sobie. W przyszłości chcę byc psychologiem bądź dziennikarką. W tym roku idę do trzeciej klasy gimnazjum, później szkoła średnia, jeszcze nie wiem jaka.Za trzy dni ( czyli 5 sierpnia ) obchodzę piętnaste urodziny.
Myślę, że tyle wam wystarczy. Aby mnie poznac, musicie wciąż czytac bloga i tyle.
Spadam, ponieważ muszę dokończyc bloga, który cały czas jest w remoncie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz