Konkurs

Klinij TUTAJ aby przejśc na posta z konkursem. Zapraszam serdecznie na konkurs na tym blogu, w którym osobiście sama biorę udział ;d

czwartek, 2 sierpnia 2012

Dobry dzień ;d

Hej ;d
Dzisiejszy dzień był świetny wręcz. Z samego rana poszłam na zakupy z mamcią i kupiłam sobie torbę.
 O taką właśnie. Na zdjęciu nie wygląda za dobrze, ale z jedną z moich sukienek będzie się świetnie komponować, a po za tym mi się podoba. Później poszłyśmy trochę do Sylwii, żeby ją trochę wymęczyć, aby w końcu urodziła, bo już dawno ma po terminie. Następnie do mojej cioci, odebrac moją siostrę i na reszcie w domu. Już od ósmej rano było tak gorąco, że gdy wracałam z zakupów o jedenastej, to wręcz padłam. 
Nieco mi się nudziło, więc obejrzałam sobie film ,, Trzy metry nad niebem " z 2010 roku, na którym się poryczałam jak bóbr. Ale ja prawie zawsze płaczę na filmach, bo jestem strasznie wrażliwa. Chciałam obejrzec następny film, ale nie chciałam go oglądac sama, więc napisałam do Anki, żeby do mnie przyszła. Przyszła przed osiemnastą i włączyłyśmy sobie ,, Dziewczynę w czerni ". Zanim jednak obejrzałyśmy, pobiegłyśmy do biedronki ( która na szczęście znajduje się kilkadziesiąt metrów od mojego bloku ) po popcorn i cole. Gdy wróciłyśmy, jakimś cudem była już dziewiętnasta. Usiadłyśmy sobie ładnie na łóżku i oglądałyśmy. Oczywiście, jak to nasze oglądanie horrorów, to raz miałyśmy ze wszystkiego wylew, a później się bałyśmy. Ciągle ściskałam Ankę za kolano, przez co ją później bolało. Muszę przyznac, że film warty obejrzenia. Oglądałam straszniejsze horrory, ale mimo to polecam. Po za tym gra w nim Daniel Radcliffe, którego nawet lubię, jednak on zawsze pozostanie dla mnie Harrym Potterem. 
Po dwudziestej wyszłyśmy na spacer. Siedziałyśmy na murku koło szkoły i dzwoniłyśmy do chłopaków, z czego wynikło, że jutro jesteśmy umówione z Szymonem i Norbertem. Miejmy nadzieję, że nie będzie źle. 
Ogólnie więc rzecz biorąc dobry humor mnie dzisiaj nie odstępował na krok i mam nadzieję, że tak będzie przez kolejne dni.
A to takie tam zdjęcie z Anką, której nie widac. Nie wiem dlaczego, ale to jedno z moich ulubionych naszych wspólnych zdjęc. Następne wstawię takie, na którym będzie bardziej widac twarze, ale najpierw muszę znaleźc coś ogarniętego.
A teraz idę, może obejrzę ,, Trzy metry nad niebem " starszą wersję. 
Do napisania. 

5 komentarzy:

  1. ładna torba , Bardzo fajny blog ;p
    +Obserwuję i zapraszam:L
    gwiazdy-plotki-i--caly-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi również podoba się twoja torba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba zdjęcie z koleżanką :)

    http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba :D
    Ja tez ryczę na filmach T_T
    Kobietę w czerni mam dawno ściągniętą na kompa ale jeszcze nie obejrzałam xD
    Dzięki za odwiedziny i komentarz, również dodaję się do obs. :)

    OdpowiedzUsuń