Konkurs

Klinij TUTAJ aby przejśc na posta z konkursem. Zapraszam serdecznie na konkurs na tym blogu, w którym osobiście sama biorę udział ;d

niedziela, 5 sierpnia 2012

Marilyn Monroe [*] i urodziny.

Hej ;d
Dzisiaj piąty sierpnia, czyli moje piętnaste urodziny oraz pięcdziesiąta rocznica śmierci Marilyn Monroe. Muszę przyznac, że wcześniej nie wiedziałam, że ta oto kobieta zmarła dokładnie trzydzieści pięc lat przed moim narodzeniem. Jakoś nigdy się nią nie interesowałam i nie oglądałam żadnych filmów z nią, aczkolwiek twierdzę, że była piękną kobietą i nie zasługiwała na to, by tak młodo umrzec. I jakoś nie fajnie mi z tego powodu, że w dzień moich urodzin, obchodzi się też jej rocznicę śmierci. Ale cóż.
No więc urodziny to dla mnie dzień jak co dzień. Nie obchodzę ich jakoś od dwóch lat chyba. Nie wiem czemu, po prostu nie chcę. W tamtym roku byłam na obozie, więc nie miałam jak je wyprawic, jednak moje koleżanki z druhną zrobiły mi niespodziankę i cała nasza grupa z obozu zrobiła mi laurkę z życzeniami, a na dodatek na apelu śpiewali mi sto lat. Niby nic, ale ja na prawdę się wzruszyłam ;d
Dwa lata temu nie pamiętam czy wyprawiałam urodziny, czy nie i jakoś niezbyt mnie to obchodzi szczerze mówiąc. 
W tym roku tak tylko przyszła do mnie ciocia i Marta. Dostałam bransoletkę i kolczyki, które strasznie mi się podobają.

Niby takie zwykłe, jednak na prawdę mi się podobają ;d 
Miałam zrobic jeszcze zdjęcie spodni, które dostałam od mamy, ale to już następnym razem.
Skończyłam dzisiaj czytac książkę ,, Jeden dzień " i polecam ją osobą, które uwielbiają wszelkie romanse i tym podobne. Jak zawsze, po przeczytaniu książki wzięłam się za obejrzenie filmu, no i jak to na mnie przystało uroniłam troszkę łez. Polecam wam. Jednak przeczytajcie książkę, książka oczywiście fajniejsza ;d
Hmm. Ogólnie, to chciałam się zapytac, czy ta czcionka, którą pisze na prawdę jest aż tak trudna do czytania ? Bo jeśli tak, to ją oczywiście zmienię. 
Wiem, że ten post nieco znudziłam, ale trudno. 
Do napisania ;**

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i niech spełnią się twoje marzenia :)
    Nie jest taka zła ta czcionka nieźle się ją czyta :)

    Pozdrawiam i napraszam do mnie:)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog . :)

    + Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Bardzo ładna ta bransoletka :) Obserwuję i liczę na rewanżyk z Twojej strony ;)
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naaj xD Nie łatwa ;3 Ale jak komuś się nie spodoba to wez Coomig Soon . chyba tak to się pisze :D
    julus-juulus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i pomysłowy blog.Obserwuję i liczę na to samo.
    Mój blog to http://betiandbetti.blogspot.com/ Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Problem nie jest w czcionce, a w jej kolorze. Jaskrawy kolor na białym tle jest średnio widoczny. :) Gdyby była czarna byłoby okej. Ale nie pasowałaby ci, więc mogłabyś ją zmienić, ale to zalezy od Ciebie. Tobie ma się podobać!!!

    U mnie nowy post, zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego ;D
    według mnie czcionka jest OK.
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń