Konkurs

Klinij TUTAJ aby przejśc na posta z konkursem. Zapraszam serdecznie na konkurs na tym blogu, w którym osobiście sama biorę udział ;d

sobota, 1 września 2012

...

Hej ;*
Jak zapewne zauważyliście, zmieniłam nieco wygląd bloga. Podoba się wam, czy raczej nie ? Tylko proszę o szczere opinie, bo jeśli nie, to oczywiście zmienię. Mnie osobiście się nawet podoba, ale myślę, że może byc lepiej.
Byłam wczoraj na targu w celu poszukania jakiejś fajnej koszuli na rozpoczęcie, ale niestety nic ciekawego nie znalazłam. Kupiłam sobie zamiast tego buty.
Podobają się wam ? Zapłaciłam za nie 59zł i wydaje mi się, że nie przepłaciłam. Buty idealnie nadają się na jesień, ale również na zimę, gdyż są bardzo ciepłe.
No, a ponieważ wydałam swoje pieniądze na buty, nie starczyło mi już na żadną koszulę, więc musiałam wybrac coś ze swoich ciuchów i na rozpoczęcie roku pójdę w takim oto komplecie:
Wszystko oczywiście będzie wyprasowane itp. i jeszcze nie wiem jakie założę buty, bo to wszystko zależy od pogody. Jeśli będzie zimno, to najprawdopodobniej te nowe, jeśli cieplej to po prostu balerinki. Bluzkę wygrzebałam niedawno u mamy w ciuchach i pozwoliłam sobie ją przywłaszczyc, natomiast spódniczkę kupiłam ostatnio. Mam nadzieję, że taki strój nie będzie zły na rozpoczęcie, ale również do użytku codziennego.
To chyba na tyle dzisiaj. Macie jeszcze moje zdjęcie :
Tak ostatnio uczesałam się w koczka i zrobiłam sobie grzywkę zamiast przedziałku na środku. I muszę przyznac, że i tak, i tak nie wyglądam najgorzej.
No, to już wystaczy. Paa ;*

7 komentarzy:

  1. fajna grzywka;)
    ja próbuję swoje włosy tak uczesać, na tą grzywkę na ukos, ale niestety jak tak robię, to mi stoją na środku ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za komentarz . ;*
    Masz naprawde super bloga . + fajna spódniczka . i równierz dołanczam sie do obserwatorów. Bede tu zaglądac i komentowac ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty *.* Czy na tej stronce co podałaś załóżyła byś mi konto ? . ; D

    Odpisz u mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie te buty są warte swojej ceny, są idealne *.*
    świetny blog : )
    obserwuję i liczę na rewanż.
    http://keepcalmandbeyouself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Wyniki mojego konkursu- już na moim blogu.
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor spódniczki i śliczne buty ^.^
    Oczywiście również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń