Konkurs

Klinij TUTAJ aby przejśc na posta z konkursem. Zapraszam serdecznie na konkurs na tym blogu, w którym osobiście sama biorę udział ;d

sobota, 8 września 2012

xd

Hej <3
Dawno nie pisałam, ale cóż..szkoła. Teraz posty będą pojawiać się nieco rzadziej, ale jeden na tydzień na pewno będzie. Mimo to, będę starała się pisać trochę częściej. 
Co w szkole ? Hmm. Nie narzekam. Już trzeba zaczynać się uczyć, odrabiać prace domowe, ale cóż. Jak mus to mus. Na lekcjach przynajmniej jest dość śmiesznie i temu chyba nikt nie może zaprzeczyć. 
W tym roku idę do bierzmowania i muszę wybrać imię. Miałam kilka, które mi się spodobały, ale ostatecznie wybrałam imię Iwetta. Nie wiem dlaczego, ale coś mnie ujęło w tym imieniu, więc takie będzie. Zastanawiałam się jeszcze nad imionami : Klara, Aniela, Rozalia, Sabina, Łucja, Alicja i Otylia. Imiona te są rzadko spotykane, a właśnie takie chciałam mieć. Ostatecznie jednak wyszło na Iwettę. Rozważam jeszcze imię Aniela, ale chyba już zdania nie zmienię.
Ogólnie, to Olga poprosiła mnie o zrobienie nagłówka. ( mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, że wstawię je tutaj również )

Wstawiłam tylko dwa, ale ogólnie zrobiłam cztery. Wydaje mi się, że nie wyszły mi zbyt dobrze, ale cóż. Nie zawsze mi dobrze wychodzą niestety. 
Jestem przeziębiona. Na sam weekend się musiałam przeziębić. Pech. Ale już wcześniej miałam oznaki przeziębienia, jednak zignorowałam to i wczoraj wyszłam z Natalią i Szymonem, no i teraz są tego efekty. Do tej pory siedzę w pidżamie, kicham, kaszlę i wiele innych podobnych rzeczy. Mam jednak nadzieję, że mi przejdzie, bo nie chce mi się siedzieć wciąż w domu. 
No. To chyba na tyle dzisiaj.
Jeszcze jakieś jedno moje zdjęcie i już spadam.
Muszę zrobić lekcje i się pouczyć.
Paa ;*

+ Biorę udział w konkursie na TYM blogu. Zapraszam ! 

6 komentarzy:

  1. U mnie w szkole wcale nie lepiej. Już lektura i to najgorsza, jaka może być : Krzyżacy. OMG ! Chyba skorzystam ze ściągi ! Haha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez się przeziębiłam.
    Nagłówki bardzo ładne :)
    Ja jutro się będę uczyć bo do szkoły mam na 11 och poniedziałki kocham was!
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)
    Miło by mi było gdybyś wpadła również do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja myślałam do bierzmowania nad imieniem Gabriela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak niestety przyszedł ten czas, że znowu musimy się uczyć, ale to tylko 10 miesięcy i znowu wakacje ;)

    Przyznam szczerze, że nigdy nie słyszałam o takim imieniu Iwetta, ale bardzo mi się spodobało :) Lubię takie inne oryginalne imiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne nagłówki :>

    Także obserwuje <3

    my-life-my-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Świetne imię wybrałaś, z podanych przez Ciebie jeszcze Klara i Łucja mi się podobają:)
    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń