Konkurs

Klinij TUTAJ aby przejśc na posta z konkursem. Zapraszam serdecznie na konkurs na tym blogu, w którym osobiście sama biorę udział ;d

wtorek, 11 września 2012

Choora xd

Hej ;*
Postanowiłam, że dzisiaj dla was napiszę, chociaż nie mam jakiegoś fajnego tematu. Wczoraj i dzisiaj nie byłam w szkole, ponieważ jestem przeziębiona, ale chcę już iśc, ponieważ już mam pełno zaległości. Wczoraj po lekcje byłam u Mateusza, ale nie wnikajmy w to, że z 6 lekcji, dostałam dwie. Więc dzisiaj w ogóle nie poszłam, jutro pójdę bez. Ogólnie znów zapisałam się do szkoły języka angielskiego. W tamtym roku już byłam, zrezygnowałam pod koniec roku szkolnego. Tyle że w tamtym roku chodziłam, bo chcieli tego moi rodzice, a skoro teraz idę z własnej woli, będzie lepiej. W końcu trzecia klasa gimnazjum do czegoś zobowiązuje. Chcę miec jak najlepsze oceny, by dostac się do szkoły, do której chcę iśc. Zastanawiam się jeszcze nad Technikum Hotelarskim oraz Liceum Humanistycznym. Jeżeli będę miała na tyle dobre wyniki, by dostac się do liceum, muszę się zastanowic czy chcę iśc po prostu na kierunek humanistyczny, czy humanistyczny o kierunku dziennikarskim. Ale nad tym jeszcze się zastanawiam. Pierw trzeba dobrze się uczyc, więc no cóż, trzeba spędzac połowę swojego dnia ( a nawet więcej ) przed książkami. Ale jakoś dam radę, wierzę w siebie ! ;d 
Ogólnie, to DZIĘKUJĘ WAM za te 41 obserwatorów i 1400 odwiedzin. To strasznie motywuje mnie do dalszej pracy nad blogiem. Uwielbiam blogowac, a gdy wiem, że mam czytelników, wszystko jest o wiele lepsze. 
Gdy będzie 50 obserwatorów, zrobię jakiś konkurs. Już chyba nawet wiem jaki i jakie będą nagrody ! ;d Ale wszystko może ulec zmianie, więc nic nie mówię. 
To chyba na tyle dzisiaj. Muszę iśc, ponieważ jutro już idę do szkoły, potem jeszcze spotkanie w szkole językowej, więc muszę byc wypoczęta. 
Zrobiłam dla was gifa ! 
Z jakiś głupich zdjęc, ale to się wytnie. Pomysł zaczerpnęłam z bloga Klaudii. ( mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe ? ) ;d 
Paa.

Achh i jeszcze jedno. Chcę wam zrobic post o książkach, dokładniej nagrac dla was filmik. Książki to moja pasja, więc opowiedziałabym jakie są moje ulubione, a jakie nie. Podoba wam się taki pomysł, czy raczej nie ? ;d 

19 komentarzy:

  1. Też kocham książki. Daj ten filmik! ^^

    www.kaska-and-olka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, bo ja też kocham książki! Gratuluję ponad 40 obserwatorów i tyle wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo. Filmiki to super rzecz. Chyba najlepsza, jeśli chodzi o to, co dodać na bloga. Też chce iść do szkoły Hotelarskiej albo Dziennikarskiej. Marzę o tym, by tłumaczyć języki albo pisać o różnych tematach w gazetach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. superowy post,3 zapraszam do mnie: cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny gif :3

    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? Odpisz u mnieee . ;*
    kom u mnie - od razu kom u Ciebie ! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki gif :P
    http://panda-at-big-world.blogspot.com/ Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko :)
    Fajny gif :D
    Pomysł jak najbardziej super XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta .
    Pomysłowy gif . ;d
    Zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog :)) Będę wpadać częściej :**
    Obserwujemy?
    pchla-i-ja.blogspot.com

    Blog jest o mojej historii z Pchłą (koniem)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog :)
    zapraszam do siebie. na jednym z nich pojawił się już prolog. Serdecznie zapraszam i przepraszam za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! obserwuję :)

    + zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, liczę na wsparcie ;) mysteryllove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajowy blog :) Tez jestem chora :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten blog jest już nieaktualny -.-
    zapraszam teraz na
    www.ksiezniczka-swego-losu.blogspot.com
    Teraz tutaj piszę, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te zmieniające się zdjęcia :) podoba mi się Twój nagłówek <3

    PS. nie dawono założyłam bloga, zapraszam wszystkich julka-bloguje.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej !
    nominujemy cię do Liebster Award !
    Więcej szczegółów u nas na blogu :D
    Wpadnij. !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszamy na zakupy:
    http://www.facebook.com/pages/Superfakekids-fashion/494421347255154
    :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też jestem chora...
    zdjęcia fajne, jestem ciekawa jak zrobiłaś że się tak zmieniają ^^
    obserwuję + zapraszam do mnie : http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz na blogu :)
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń